انواع بازارهای سازمانی
جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۹ ب.ظ
•بازارهای سازمانی شامل سه نوع بازار است: بازار صنعتی، بازار واسطه و بازار دولتی.
•بازار صنعتی از تمام افراد و مؤسساتی تشکیل میشود که کالاها و خدماتی را برای تولید سایر کالاها و خدمات مورد استفاده قرار میدهند.
•
•بازار واسطه از تمام افراد و موسساتی تشکیل می شود که با هدف فروش مجدد یا کرایه به دیگران کالا را می خرند.
•
•بازار دولتی شامل تمام واحدهای دولتی است. این واحدها برای انجام وظایف خود کالاها و خدمات را خریداری میکنند.
•
حسین بهرامی
۹۹/۰۳/۱۶