بیمه خوبه

سرمایه شما باید در مسیر رفاه و آرامش خانواده شما خرج بشود ، نه برای پرداخت خسارت و دیه. کلیه خطرات احتمالی پیرامون شغل و زندگی شما را بیمه می کنیم.

بیمه خوبه

سرمایه شما باید در مسیر رفاه و آرامش خانواده شما خرج بشود ، نه برای پرداخت خسارت و دیه. کلیه خطرات احتمالی پیرامون شغل و زندگی شما را بیمه می کنیم.

ارائه انواع مشاوره های تخصصی و صدور انواع بیمه نامه در سراسر کشور
تحلیل و بررسی بیمه های صادره در سالهای قبل جهت رفع نواقص احتمالی در سالهای پیش رو
قبول سفارش تمدید و صدور بیمه های مورد نیاز از تمامی شرکتهای بیمه ای با تخفیفات ویژه و ارسال رایگان
آموزش و جذب نمابنده بیمه عمر


حسین بهرامی

09352903900

بایگانی
آخرین مطالب

Blockchain and sustainable supply chains:

چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۹، ۰۵:۳۴ ب.ظ

بلاک‌چین و زنجیره‌های تأمین پایدار:
‌بلاک‌چین‌ها بعنوان پایگاه‌های داده توزیع شده، تغییر ناپذیر، شفاف، و قابل اعتماد، که بوسیله یک جامعه به اشتراک گذاشته شدند، می‌توانند همچنین روی شبکه‌های زنجیره تأمین پایدار تأثیر بگذارند. ردیابی شرایط زیست محیطی و اجتماعی بالقوه که ممکن است نگرانی‌های زیست محیطی، سلامتی و ایمنی را تحمیل کند، یک تمرکز کاربردی مهم برای ‌بلاک‌چین است (آدامز، کیول، و پاری 2018). مثال‌های عملی وجود دارند. ‌بلاک‌چین که در چین برای بازار‌های دارایی کربن شکل گرفت به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا دارایی‌های کربن را بطور کارآمدتر مطابق با قانون کاهش انتشارات کربن در چین همراستا با با توافقنامه پاریس تولید کنند. یک زنجیره تأمین مبتنی بر ‌بلاک‌چین تضمین بهتری از حقوق انسانی و اقدامات کار منصفانه فراهم می‌کند. برای مثال، یک رکورد شفاف از تاریخ محصول تضمین می‌کند که اجناس خریداری شده توسط خریداران از منابعی تأمین و تولید می‌شوند که از نظر اخلاقی سالم هستند. قرارداد‌های هوشمند ممکن است بطور خاص قادر به وضع قوانین برای ردیابی و کنترل شرایط پایدار و سیاست تنظیمی‌ بطور خودکار و تقویت کردن یا اداره اصلاحات مناسب باشند. زنجیره‌های تأمین پایدار توجهات زیادی را در میان دانشگاهیان و کارورزان بدست آورد‌ه‌اند (فهیمنیا، سارکیس، و داورزنی 2015). نه تنها ابعاد کسب و کار زنجیره تأمین برای زنجیره‌های تأمین پایدار مهم است، بلکه توسعه توجه به ابعاد زیست محیطی و اجتماعی یک چشم‌انداز قابل تعمیم‌تر و خصمانه‌تر را در زنجیره تأمین تولید کرده است. ویژگی‌های امیدوار کننده تکنولوژی ‌بلاک‌چین ممکن است یک نوشدارو برای چنین پیچیدگی در معیار‌های ارزیابی سه‌گانه پایداری باشد: معیار‌های ارزیابی اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی. در نتیجه، بدست آوردن و شناسایی مثال‌های زنجیره تأمین پایدار می‌توانند گستره کاربرد تکنولوژی بلاک‌چین را نشان دهند. تکنولوژی ‌بلاک‌چین می‌تواند از جمع‌آوری، ذخیره‌سازی، و مدیریت داده‌ها پشتیبانی کند. گشودگی، شفافیت، خنثی بودن، قابلیت اعتماد، و امنیت برای تمام عوامل زنجیره تأمین و سهامداران می‌تواند در این زمینه تکنولوژیکی وجود داشته باشد (آبیراتنه و منفرد 2016). صنعت غذا و نوشیدنی با فشار‌های پایداری زنجیره تأمین مواجه است. یک کاربرد جالب توجه در این زمینه، همبستگی سامانه بازشناسی با امواج رادیویی (RFID) و تکنولوژی ‌بلاک‌چین برای تجهیز کردن یک زنجیره تأمین غذا با سیستم قابلیت ردیابی برای ردیابی بلادرنگ غذا بر اساس قوانین تحلیل زیان و کنترل نقاط بحرانی (HACCP) است (تیان 2017). آن می‌تواند وقایع زنجیره تأمین را در بخش کشاورزی ثبت کند (استیپلز و همکاران 2017). بلاک‌چین می‌تواند به زنجیره‌های تأمین برای شناسایی تأمین کنندگان محصولات تقلبی کمک کند از آنجایی که تمام اطلاعات می‌توانند بوسیله عوامل مجاز ثبت شوند؛ این‌ها می‌توانند باعث آسیب جدی اجتماعی شوند.

 

Blockchain technology and its relationships to sustainable supply chain management Sara Saberi, Mahtab Kouhizadeh, Joseph Sarkis & Lejia Shen

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۷
بیمه خوبه خرید آنلاین بیمه نامه

بلاک چین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی