بیمه خوبه

سرمایه شما باید در مسیر رفاه و آرامش خانواده شما خرج بشود ، نه برای پرداخت خسارت و دیه. کلیه خطرات احتمالی پیرامون شغل و زندگی شما را بیمه می کنیم.

بیمه خوبه

سرمایه شما باید در مسیر رفاه و آرامش خانواده شما خرج بشود ، نه برای پرداخت خسارت و دیه. کلیه خطرات احتمالی پیرامون شغل و زندگی شما را بیمه می کنیم.

ارائه انواع مشاوره های تخصصی و صدور انواع بیمه نامه در سراسر کشور
تحلیل و بررسی بیمه های صادره در سالهای قبل جهت رفع نواقص احتمالی در سالهای پیش رو
قبول سفارش تمدید و صدور بیمه های مورد نیاز از تمامی شرکتهای بیمه ای با تخفیفات ویژه و ارسال رایگان
آموزش و جذب نمابنده بیمه عمر


حسین بهرامی

09352903900

بایگانی
آخرین مطالب

۱۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

سید مصطفی سید هاشمی

به‌کارگیری فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند زنجیره‌ بلوکی و هوش مصنوعی در صنعت بیمه می‌توانند رویه‌های مختلفی نظیر پردازش مطالبات، پذیره‌نویسی و بازاریابی را آسان کنند. مردم با ارائه‌دهندگان خدمات بیمه‌ای قرارداد می‌بندند تا دارایی‌های مختلف آنها نظیر منزل، ماشین، تلفن و... را بیمه کنند. به‌دلیل چنین تقاضای بالایی، بازار شرکت‌های بیمه‌ای به‌شدت رقابتی شده است. افزون بر این، پردازش مطالبات بیمه‌ای، رعایت مقررات، ارزیابی ریسک‌ها و جلوگیری از کلاهبرداری فقط برخی از پیچیدگی‌های مختلف در شرکت‌های بیمه‌ای است. مدیریت این پیچیدگی‌ها، چه برای ارائه‌دهندگان بیمه و چه برای مشتریان، می‌تواند پیچیده و خسته‌کننده باشد؛ بنابراین ارائه‌دهندگان بیمه باید برای راه‌حل‌های عملی به فناوری‌های نوین و کاربردهای آنها توجه کنند.

فناوری‌های مدرن مانند هوش مصنوعی، داده‌های بزرگ، اینترنت اشیا (IoT) و زنجیره بلوکی چندین صنایع مختلفی مانند خرده‌فروشی، امور مالی و مراقبت‌های بهداشتی را متحول ساخته‌اند. بنابراین اتخاذ فناوری‌های مدرن مانند هوش مصنوعی و زنجیره بلوکی در بیمه می‌توانند ناکارآمدی‌های مختلفی که در این صنعت دخیل هستند را برطرف کنند. شبکه‌های مبتنی‌بر زنجیره بلوکی می‌توانند داده‌های مشتری را امن ساخته و پرداخت را به‌صورت خودکار انجام دهند؛ درحالی‌‌که هوش مصنوعی می‌تواند خطرات بالقوه را تجزیه و تحلیل کند و به توسعه تاکتیک‌های بازاریابی خاص مشتری کمک کند. در کنار هم، این فناوری‌ها و کاربردهای نوآورانه آنها می‌توانند بهره‌وری و تجربه مشتری را تقویت کرده و از کلاهبرداری جلوگیری کنند. در ادامه به برخی از کاربردهای این دو فناوری در صنعت بیمه پرداخته شده است.

برخی کاربردهای هوش مصنوعی در بیمه عبارتند از:

- شخصی‌سازی حق بیمه خودرو: فناوری‌های هوش مصنوعی با تحلیل الگوهای رفتاری رانندگان می‌توانند حق بیمه خودرو را برای هریک از آنها شخصی‌سازی کنند. به‌عنوان نمونه افرادی که تند و بی‌توجه رانندگی می‌کنند در مقایسه با آنهایی که با مراعات رانندگی می‌کنند حق بیمه متفاوتی خواهند داشت.

- پذیره‌نویسی خودکار (Automated Underwriting): وظیفه اصلی کارگزار بیمه، ارزیابی و تحلیل خطرات احتمالی مربوط به بیمه مشتریان و دارایی‌های آنها است که خود این کار مستلزم تحلیل اطلاعات است. شرکت‌های بیمه‌ای می‌توانند با بهره‌گیری از هوش مصنوعی به حجم وسیعی از داده‌های گوناگون دسترسی یافته و آنها را تحلیل کنند که این کار عملا می‌تواند پذیره‌نویسی را خودکار سازد.

- دستیارهای مجازی (چت روبات): شرکت‌های بیمه‌ای می‌توانند از دستیارهای مجازی مبتنی‌بر هوش مصنوعی که دارای توان پردازش زبان طبیعی (Natural Language Processing) هستند برای کمک به مشتریان خود استفاده کنند.

- بازاریابی خاص مشتری: با بهر‌ه‌گیری از هوش مصنوعی، شرکت‌های بیمه‌ای می‌توانند کمپین‌های بازاریابی خاصی برای مشتریان مختلف برگزار کنند.

برخی کاربردهای زنجیره بلوکی در بیمه نیز عبارتند از:

- مطالبات بیمه‌ای: شرکت‌های بیمه‌ای با بهره‌گیری از قراردادهای هوشمند (Smart Contract) می‌توانند قواعد تجاری خاصی برای خودکار‌سازی پردازش مطالبات بیمه‌ای تدوین کنند.

- بیمه سلامت: ظهور زنجیره بلوکی در بخش سلامت می‌تواند به بیماران کمک کند تا با امنیت بالایی اطلاعات پزشکی خود را به اشتراک بگذارند.

- ردگیری دارایی (Asset Tracking): فناوری بلاک‌چین در شرکت‌های بیمه‌ای می‌تواند فرآیند ردگیری دارایی و اثبات مالکیت را تسهیل کند.

- تشخیص تقلب: با بهره‌گیری از فناوری زنجیره بلوکی، شرکت‌های بیمه‌ای خواهند توانست با امنیت بالایی داده‌ تراکنش‌های خود را به اشتراک گذاشته و در جهت یافتن الگوهای مشکوک موجود در یک اکوسیستم اقتصادی با یکدیگر همکاری کنند.

 

 

 

حسین بهرامی

 

این مطلب در سایت دنیای اقتصاد قابل مشاهده می باشد:

https://www.donya-e-eqtesad.com/fa/tiny/news-3580783

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۰۰
بیمه خوبه خرید آنلاین بیمه نامه

 

کارگزار رسمی بیمه مرکزی از تمامی شرکتهای بیمه، می تواند خدمات بیمه ای ارائه نماید، در حالیکه نماینده بیمه تنها می تواند برای یک شرکت کار کند و محصولات همان یک شرکت را به فروش رساند.

 

 

کارگزار رسمی بیمه مرکزی از تمامی شرکتهای بیمه یک کد مجزا برای فعالیت دریافت می کند، اما نماینده بیمه، فقط از شرکتی که نمایندگی آن را اخذ نموده، کد فعالیت دریافت می کند و مجاز به عرضه خدمات بیمه ای از همان یک شرکت می باشد.

 

 

کارگزار رسمی بیمه مرکزی از سوی مشتری، سراغ شرکت های بیمه می رود و با توجه به شرایط مشتری و خطراتی که او را تهدید می کند، بهترین بیمه نامه را از نظر قیمت و تناسب بین پوشش های مورد نیاز و پشتیبانی در طول مدت قرارداد تهیه میکند، اما نماینده بیمه از سوی شرکت بیمه به سوی مشتری می رود و او را تشویق به خرید بیمه نامه از همان شرکت میکند.

 

 

کارگزار رسمی بیمه مرکزی می تواند (بصورت رایگان) بعنوان نماینده بیمه گذار در امور خسارتی حضور داشته باشد و در واقع نماینده و حامی مشتری تا وصول مطالباتش خواهد بود، اما نماینده بیمه ، نماینده و حامی شرکت بیمه می باشد.

 

 

کارگزار رسمی بیمه مرکزی از امتیاز مراجعه به چند شرکت بیمه و ایجاد فضای رقابت بین آنها برای ارائه قیمت کمتر و شرایط بهتر برای صدور یک بیمه نامه برخوردار است، در حالیکه نماینده بیمه این امکان را ندارد.  

 

 

در نتیجه دوستی و مشاوره با یک کارگزار رسمی بیمه مرکزی، به معنی ایجاد ارتباط دائمی با تمامی شرکت های بیمه و اطلاع از به روزترین خدمات، قیمتها و تخفیفات ارائه شده در این شرکتها (بصورت کاملا رایگان، بدون اتلاف وقت و انرژی) خواهد بود. در پایان یادآور می شویم که همواره دوست و مشاور بیمه ای شما خواهیم بود به نحوی که برای خرید بیمه نامه و یا پیگیری پرونده های بیمه ای، از منزل یا محل کار خود خارج نشوید.

 

 

 

 

 

حسین بهرامی
مدیر توسعه بازار سایت و اپلیکیشن بیمه خوبه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۰۵
بیمه خوبه خرید آنلاین بیمه نامه

 

تفکر خارپشت و روباه در بازاریابی


Hedgehog and Fox Thinking in Marketing


«روباه بسیار چیزها می‌داند، اما خارپشت یک چیز بزرگ می‌داند».


داستان خارپشت و روباه برمی‌گردد به این شعر “آرخیلوخوس” شاعر یونان باستان:

«روباه بسیار چیزها می‌داند، اما خارپشت یک چیز بزرگ می‌داند».

روباه چابک و حیله‌گر است که برای شکار خارپشت، راه‌های مختلفی را به کار می‌گیرد.

هر روز روباه در اطراف لانه خارپشت در انتظار فرصتی طلایی است تا خارپشت را شکار کند. در عوض خارپشت موجود کوچکی است که آهسته حرکت می‌کند و به راحتی در کمین روباه قرار می‌گیرد.


وقتی که روباه تمامی روش‌های ممکن را برای حمله به شکارش به کار می‌گیرد، خارپشت تنها یک کار انجام می‌دهد؛ خودش را جمع می‌کند و در حصار خارهایش پنهان می‌شود.

به قدری خارپشت این تنها روش دفاعی‌اش را عالی انجام‌ می‌دهد که همیشه پیروز می‌شود و هیچ کس ندیده روباهی توانسته باشد خارپشتی را شکار کند!


تقابل نگرش خارپشت و روباه، همیشه بین بازاریابان و صاحبان کسب و کار وجود داشته است.

به عنوان مثال، نتایج تحقیقات نویسندگان کتاب “خوب به عالی”، اثربخش بودن تفکر خارپشتی را اثبات می‌کند.

این تیم، مطالعات وسیعی بر روی شرکت‌هایی که سود مرکب آن‌ها بیش از سه برابر بازار سهام بوده، انجام دادند و مشاهده‌ کردند که این شرکت‌ها، استراتژی تمرکز را در دستور کار خود قرار داده بودند.

به این معنی که فقط یک کار به خصوص انجام می‌دادند و در آن کار، حرفه‌ای‌تر از هر شرکت دیگری بودند

 

 

 

 

تحلیلی از کتاب:

از خوب به عالی

(جیم کالینز)

 

 

 

 

 

حسین بهرامی

استارتاپ بیمه خوبه

09352903900

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۵۳
بیمه خوبه خرید آنلاین بیمه نامه
بازارهای سازمانی شامل سه نوع بازار است: بازار صنعتی، بازار واسطه و بازار دولتی.
 
بازار صنعتی از تمام افراد و مؤسساتی تشکیل می‌شود که کالاها و خدماتی را برای تولید سایر کالاها و خدمات مورد استفاده قرار می‌دهند.
بازار واسطه از تمام افراد و موسساتی تشکیل می شود که با هدف فروش مجدد یا کرایه به دیگران کالا را می خرند.
بازار دولتی شامل تمام واحدهای دولتی است. این واحدها برای انجام وظایف خود کالاها و خدمات را خریداری می‌کنند.
 
 
 
 
 
حسین بهرامی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۱۹
بیمه خوبه خرید آنلاین بیمه نامه
—مدیران عملیاتی(خط اول):

      مدیران در این سطح مستقیما مسئول تولید کالا و خدمات هستند مانند سرپرستان.

—مدیران میانی:

      این مدیران به طور مستقیم به مدیران رده بالا گزارش می‌دهند و پل ارتباطی میان مدیران عالی و عملیاتی هستند.

—مدیران عالی:

       گروه کوچکی از مدیران را تشکیل می‌دهند. واین مدیران اهداف، خط مشیها و راهبردهای سازمان را تشکیل می‌دهند.

 

 

 

 

حسین بهرامی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۱۵
بیمه خوبه خرید آنلاین بیمه نامه


 در بین مهارت های ضروری ، مهارتی که در آن از بقیه ضعیف تر هستید تعیین کننده میزان توانایی شما در انجام کار است .
 
 چه عاملی سرعت شما را در راه رسیدن به هدف هایتان کند کرده است ؟ چطور می توانید این محدودیت را از بین ببرید یا تأثیرش را کمتر کنید ؟
 
 کار بعدی شما چیست ؟ برای اینکه در این کار عملکرد عالی داشته باشید به چه دانش و مهارت هایی نیاز دارید ؟
 
 (( بهترین راه برای پیش بینی آینده این است که خودمان آن را بسازیم . )) مایکل کامی ، متخصص برنامه ریزی استراتژیک
 
 کسانی که به آینده فکر نمی کنند نمی توانند آینده ای داشته باشند .
 
آنچه شما را به موقعیت کنونی رسانده برای حفظ آن کافی نیست .

 

 

 

 

حسین بهرامی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۵۴
بیمه خوبه خرید آنلاین بیمه نامه

شرطی سازی کلاسیک :

براین اساس،اصولاًیادگیری یک پاسخ شرطی به یک محرک شرطی یا غیرشرطی است .

ازمایش پاولوف :

گوشت (محرک غیر شرطی)                              ترشحات بزاق دهان (پاسخ غیر شرطی)

صدای زنگ (محرک غیر شرطی)                       ترشحات بزاق دهان (پاسخ غیر شرطی)

شرطی ساختن عامل:

براین اساس رفتارتابع پیامدهایش میباشد.درواقع مردم درطول زندگیشان یاد میگیرندکه برای بدست آوردن خواسته ها ودوری ازآنچه که نمیخواهند،چگونه رفتارکنند.اسکینر معتقد است که عوامل بیرونی (نه درونی) تعیین کننده نوع رفتارمیباشند.(یعنی رفتار آموخته میشود).وی استدلال میکند که ایجاد بازتابهای خوشایند نسبت به یک رفتار، باعث خواهد شدکه تکرارآن رفتارافزایش یابد.اگر رفتار بصورت مثبت تقویت نشود ، احتمال تکرار آن کم خواهد بود.

یادگیری اجتماعی :

بر این اساس افرادمیتوانند به روشهای ذیل یاد بگیرند:با مشاهده آنچه برای دیگران اتفاق می افتد/ شنیدن از دیگران/ تجربه مستقیم و شخصی. بیشتر یادگیریهای ما از طریق الگوهای مشاهده ایست(مثل پدرومادر-دوستان–همکاران-اساتیدو..)دراین نظریه ادراک افرادموردتوجه قرارمیگیرد.شیوه پاسخگویی افرادبه یک رفتارمتاثرازدرک آنان ازپیآمدها و تعریفهایی است که به آنها میدهند (ونه پیامدهای عینی آن رفتار).

 

 

 

حسین بهرامی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۴۹
بیمه خوبه خرید آنلاین بیمه نامه

ویلیام جیمز استاد دانشگاه هاروارد 

در تحقیقات خود به این نتیجه رسید که کارکنان روزمزد

برای آنکه کارشان را داشته باشند

بعبارت دیگر برای آنکه اخراج نشوند

کافیست که 20 تا 30 درصد ظرفیت کاری خودرابه کاراندازند.


مطالعات او نشان داد که اگر کارکنان به نحو شایسته انگیخته شوند کارایی شان به 80 تا 90 درصد خواهد رسید.

 

 

 

 

حسین بهرامی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۴۲
بیمه خوبه خرید آنلاین بیمه نامه


 

تغییر قلب تپنده آینده

تغییر اصولاً با یک نرخ افزایشی همواره در حال رخ دادن است.  پیشرفتهای تکنولوژیکی عامل بسیار مهم در زمینه رخ دادن تغییرات است.

 از سوی دیگر انتشار و پیشرفت سریع اطلاعات که با افزایش ارتباطات، تجارت و جهانی سازی توأم است، جهانیان را به هم نزدیکتر ساخته است

 (هر چند این مسئله میتواند گاهی اوقات خطرناک و ناخوشایند باشد).

زمانی که مردم درک بهتری از آینده داشته باشند، فرصتهای بهتری برای خلق آینده بهتر خواهند داشت و میتوانند با عملکرد خویش تأثیر مثبتی روی روند آینده داشته باشند ولی نباید از این حقیقت نیز غافل شد که ارتباطات متداول و موجود در دنیا و دسترسی به مزایای

   تجارت جهانی، سرآغاز عصر رقابت بی سابقه ای است که باعث میشود در افقی بلندتر، بیشتر و سریعتر یاد بگیریم و از این رومیتوان، آینده نگری را به عنوان یک حرفه یا حتی تجارتی عظیم شناخت.

 

دیدگاهها و نقطه نظرات متخصصین آینده نگری

آینده نگری یأس و تقدیر

این عنوان به این دلیل به این گروه از متخصصین اطلاق میشود که ایشان گرایش به تمرکز روی مسایل جاری دنیای واقعی که عمدتاً به سادگی قابل حل نیستند، دارند (نظیر بحران جنگ هسته ای، انفجار

جمعیت، کمبود غذا و گرسنگی و ...).

  همچنین مسایلی از قبیل کاهش و یا اتمام سوختهای فسیلی و یا سایرمنابع غیر قابل تجدید از جمله بحثهای جذاب برای این گروه است. کار اصلی ایشان افکندن و جلو کشیدن این موارد به آینده است.

متخصصین آینده نگری که از آینده سناریوهای مختلفی ایجاد میکنند

این گروه از افراد طیف وسیعی را دربر میگیرند، از دیدگاههای منفی گروه اخیرالذکر تا دیدگاههای بسیار محتمل و یا مثبت و در عین حال غیر عملی، میتوانند در اینطبقه قرار گیرند. در واقع نظر غالب

 در این گروه یک دیدگاه بینابین است که تمام امکانات و احتمالات را برای دنیای آینده اعلام و تصدیق میکند و مشخص می کند کدامیک از فعالیتها و سیاستهای کنونی ما میتواند تعیین کننده سناریویی که در آینده رخ خواهد داد، باشد.

آینده نگریهای مثبت، غیر عملی و تکاملی

در این روش متخصصین عمداً روی تصویر مثبت از آینده مطلوب که تمایل به خلق آن داریم متمرکز میشوند. این گروه همچنین با تمرکز بر تواناییهای بالقوه تکنولوژیکی، اجتماعی و انسانی و گروههای پیگیر مشکلات که حقیقتاً برای خلق چنین آیندهای در دنیای امروز تلاش می کنند، به مترادف کردن ارزشهای مثبت که انتظار داریم دنیای آینده بر پایه آن بنا شود، می پردازند.

 

ویژگیهای یک دیدگاه آینده نگر

شاید به جرأت بتوان گفت ادوارد کورنیش که در هفت جمله، هفت آموزه اصلی برای آینده نگری را مطرح کرده است، به طور خلاصه و مفید، روشها و ویژگیهای آینده نگری را به بهترین وجه بیان نموده است.

این هفت آموزه عبارتند از:

1) آماده شدن برای آنچه که در آینده با آن روبرو میشویم 

2) پیش بینی و گمانه زنی نیازهای آینده

3) استفاده از اطلاعات ناقص در موقع لزوم (اطلاعات ناقص بهتر از بی اطلاعی مطلق است)

4) همواره انتظار موارد غیر منتظره را داشته باشیم.

5) به جای افق کوتاه مدت، افق بلندمدت را در نظر داشته باشیم.

6) به طور کارا و ثمربخش تحلیل کنیم.

7) از گذشته همواره درس بگیریم.

 

 

 

 

دکترعلیرضایوسفی

استاد دانشگاه تهران

 

 

 

 

حسین بهرامی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۰۶
بیمه خوبه خرید آنلاین بیمه نامه

اصطلاح طرح بازاریابی برای تشریح روش های به کارگیری منابع بازاریابی برای رسیدن به اهداف بازاریابی به کار میرود.

 تقسیم بندی بازار، شناخت جایگاه بازار، پیش بینی اندازه بازار و برنامه ریزی سهم عملی بازار در مفهوم طرح بازاریابی جای میگیرند.

طرح بازاریابی مزیت های قابل توجهی برای سازمان ها و شرکت ها ایجاد خواهد نمود.

 برخی از این مزایا عبارتند از: 

استفاده بهتر از منابع سازمان  

شناخت فرصت های بازاریابی

تقویت روحیه جمعی کارکنان

 تثبیت هویت سازمانی

کمک به سازمان در دستیابی به اهداف

 

 

 

حسین بهرامی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۹ ، ۰۱:۱۱
بیمه خوبه خرید آنلاین بیمه نامه