بیمه خوبه

سرمایه شما باید در مسیر رفاه و آرامش خانواده شما خرج بشود ، نه برای پرداخت خسارت و دیه. کلیه خطرات احتمالی پیرامون شغل و زندگی شما را بیمه می کنیم.

بیمه خوبه

سرمایه شما باید در مسیر رفاه و آرامش خانواده شما خرج بشود ، نه برای پرداخت خسارت و دیه. کلیه خطرات احتمالی پیرامون شغل و زندگی شما را بیمه می کنیم.

ارائه انواع مشاوره های تخصصی و صدور انواع بیمه نامه در سراسر کشور
تحلیل و بررسی بیمه های صادره در سالهای قبل جهت رفع نواقص احتمالی در سالهای پیش رو
قبول سفارش تمدید و صدور بیمه های مورد نیاز از تمامی شرکتهای بیمه ای با تخفیفات ویژه و ارسال رایگان
آموزش و جذب نمابنده بیمه عمر


حسین بهرامی

09352903900

بایگانی
آخرین مطالب

بلاک چین در حال تغییر جهان

در تونس، آموزش و تغذیه پا به پای هم پیش می‌روند. سال گذشته ۴۲۰،۰۰۰ نفر در نتیجه بیماری‌های منتقل‌شده از غذا جان خود را از دست دادند که بیشتر آنها ساکنان آفریقا و جنوب شرقی آسیا بودند. دلیل این امر وارد شدن مواد شیمیایی، باکتری‌ها، انگل‌ها، سموم طبیعی و نظایر آنها به زنجیره تأمین مواد غذایی است. استارتاپ «Devery.io» با همکاری وزارت آموزش و پرورش در حال پیاده‌سازی راه‌حلی مبتنی بر بلاک چین برای پیگیری وعده‌های غذایی در مدارس این کشورهاست. با این کار می‌توان به فراهم کردن غذاهای تازه و سالم برای دانش‌آموزان محروم و جلوگیری از توزیع مواد غذایی آلوده بین آنها کمک کرد. بنابراین می‌بینید که بهره‌گیری از بلاک چین در زنجیره تأمین بسیار آسان است. در این صورت هر گاه مشکلی در زنجیره تأمین مواد غذایی مشاهده شود، طرف‌های سوم می‌توانند برای متوقف کردن تولید مداخله کنند و جلوی انتشار بیشتر بیماری‌ها، مخصوصاً در بین جمعیت‌های حساس مانند نوجوانان و کودکان محروم را بگیرند.

بخش بهداشت هم از جمله بخش‌هایی است که شفافیت می‌تواند تأثیر بسیار زیادی روی آن داشته باشد. پزشکان و متخصصان می‌توانند در صورت لزوم به شکل مستقیم به تاریخچه پزشکی، بیماری‌های درمان شده افراد، روش‌های درمانی قبلی و فعلی آنها و تشخیص‌های مناسب دسترسی داشته باشند. همچنین شرکت‌های بیمه به اطلاعات کاملا به روز دسترسی خواهند داشت و به این ترتیب از تقلب‌هایی که به دلیل سناریوهای غیرمعمول، بیماری‌هایی که تشخیص آنها دشوار است یا بیماری‌هایی که فرد از قبل داشته، اتفاق می‌افتد جلوگیری به عمل می‌آید. با ادغام این فناوری به هوش مصنوعی، می‌توانیم به شیوه‌های کارامدتری در زمینه مقدار تجویز شده داروهای جدید و روش‌های درمانی نوین دست یابیم.

در حال حاضر تعدادی استارتاپِ مطابق با استانداردهای پزشکی جهانی وجود دارند که امکان ثبت خصوصی و غیرقابل دستکاری پرونده‌های پزشکی را فراهم می‌کنند و آن‌ها را در اختیار پزشکان و مراکز درمانی در سراسر جهان قرار می‌دهند. دو نمونه از این استارتاپ‌ها «دنتاکوین» (Dentacoin) و «هلث ویز» (Health Wizz) هستند که به نتایج مثبتی دست یافته‌اند و در حال هموار کردن راه برای رسیدن به استانداردهای بسیار بالاتر در زمینه مراقبت‌های بهداشتی هستند.

نوآوری محلی برای تغییرات جهانی

مانند هر تغییر اساسی دیگری، شکل جدید مدیریت ارزش نیز با چالش‌ها و موانع قانونی، نظارتی و فنی زیادی روبه‌رو است؛ از یافتن اطلاعات دقیق و تحلیلگران کاربلد گرفته تا فراهم کردن امکان خروج برای افرادی که نمی‌خواهند داده‌هایشان به دلیل محرمانگی ثبت و بررسی شود. البته باید سازوکارهای به منظور ردیابی و کنترل اطلاعات بسیار مهم در نظر گرفته شود، زیرا احتمال استفاده از این اطلاعات برای اهداف تروریستی و جنایی وجود دارد.

درست است که قبل از پذیرش جهانی بلاک چین در بخش‌های دیگر ابتدا باید با این چالش‌ها مقابله کرد، اما تغییرات در مدت کوتاهی اتفاق می‌افتد و ما به عنوان یک موجود اجتماعی، باید برای یک تغییر اساسی در نحوه نگرش جامعه که اعتماد را به عنوان یک ارزش مطلق در ازای کالا یا خدمات می‌داند آماده باشیم.

آیا برای تغییر آماده‌اید؟ بهتر است از همین حالا خودتان را حسابی آماده کنید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۹
بیمه خوبه خرید آنلاین بیمه نامه

ارز دیجیتال

بلاک چین

رمز ارز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی